6.14.2008

Lonely Planet - A Trip to Vietnam VII

現在是凌晨3時45分,才踏入家門不過20分鐘咋!

從胡志明市開出的航機延遲了近兩小時,
原因是香港這邊天氣太惡劣,航機未能如期起飛,
所以連帶越南那邊亦被拖累..
經過約3個多小時(原本2.5小時)的飛行,
臨近到步的時候又因太大雨關係,
視野太迷濛,飛機未能即時降落,
機長唯有在上空盤旋了好一陣子才再嚐試,
結果擾攘了約20分鐘才成功著地。
出得閘拎埋行李已近2時,
無機鐵啦喎,點算?
幸好以港為家的國泰一早已預備了3輛旅遊巴接載“難民”,
其中一架還直達銅鑼灣喔!
越南之旅終於玩足7日7夜,多謝晒..

嘩.. 累到不能,要上床啦~

9 comments:

TT said...

咁國泰呢個service都幾好喎, 抵讚!!

naruto said...

我以為最後嗰句會係。。。MM半夜仲走去做GYM.

Wordy said...

你們兩個真是貴人,出門、回家都是大雨到不能

您真是個盡心的記者啊,休息一下(MM 也是)

Fun said...

to TT,
架巴士差d去到我樓下添呀~

to naruto,
佢可能返到屋企會舉兩野先架 :)

to wordy,
我地預備landing既時候真係大雨到癲左.. 不過尋日我地臨去機場之制,HCM都落超大雨,可能想趕我地扯~

CH Mak said...

係啊,擧左兩野先訓,哈哈哈。
我地係貴人梨架。。。多瘋又多語

Fun said...

多瘋又多語 --> 你.. 食字呀呵? :p

naruto said...

多峰又多乳會唔會好D?

TT said...

MM成日舉鐵, 應該係巨峰巨乳先岩!

Anthony ng said...

真係辛苦晒