7.15.2009

回憶總是Fun的 (生活篇 - 89/7/15)

臨行臨別才頓感哀傷的漂亮..
來日縱使千千闋歌..
阿Fun要走啦..

上回說到我遠赴楓葉國升學,
在機場大唱千千闋歌的情景,
大家是否也有點眼濕濕?
好喇,那麼我去到多倫多之後又如何呢?
頭幾日真是.. 為何滯留在家中,呆看老土國語片!
無辦法,家姐/姐夫要上班,
要待weekend才可帶我跟媽媽出外走走。
頭幾天我只學懂從家中步行到附近的超市,
加上夏天的加拿大日長夜短,
幾乎晚黑9點才日落,一日長成咁,
又無事搞,悶到想死呀!
幸好發霉了幾日之後,老死SC就來接濟我啦!
SC早於83年已移民楓葉國,
89年時他已進入西安大學攻讀音樂。
那個weekend他除了跟我遊走downtown外,
還帶我參觀西安大學,逛逛London市 (安省的London),
真正感受一下楓葉國的人、地與事!

RC/Fun/SC - 攝於多倫多市中心的Eaton Centre;人生第一次行超巨型shopping mall,好興奮。RC是SC的音樂系同學,好frd架,所以一齊行街街
位於湖畔的Queen’s Quay是旅遊熱點,這張相的背景是Queen’s Quay入面的shopping mall..
位於Bay & Queen St.的City Hall

11 comments:

費仕騰 said...

好記得呢個Queen's Quay, 因為係呢個地方令我知道Quay係讀成 "Key"音! ahhaha

睇黎我去楓葉國頭幾日既行程, 同你差唔多喎!!

ku said...

最難忘你果套白衫白褲.....嘩你真係好似一個人,都係費事係到講 一陣比你打

Ocean said...

係咪個個去Toronto都係去以下幾個地方? 我去過3次Toronto, 3次都去Eaton Centre, CN Tower 同埋Niagara Falls, 仲有去過Wonderland 同埋 Square One, 仲有參加泰安旅行社local tour 去Montreal, Quebec & Ottawa, 我都有喺Eaton Centre 差唔多位置影過相

best actor said...

哈哈﹐太得意啦。初初o黎到TO覺得個天有o的唔同﹐原來係冇大廈遮住。對於超市o既牛奶塑膠器皿﹐TTC (token/transfer)﹐投幣報紙機﹐仲有 Consumer Distribution (執o左)﹐都覺得好新鮮。

Fun said...

TT,
咁呢啲係地標嚟嘛,即係嚟香港,實會行銅鑼灣啦!

ku,
我見衫係藍白間條架喎 = =

ocean,
呢啲係名勝,唔少得啦.. 我喺加國住咗8年,去falls起碼去過25次架 :)

下一輪我會post去montreal /quebec/ottawa嘅相架啦!

vince,
哈哈.. token/transfer真係好remarkable.. 仲有喺超市入銀攞shopping cart呢 :)

KennyT said...

哇!!! 白褲仔呀! 原來以前真係好興白褲仔, 哈哈

naruto said...

Eaton Centre,我第一個大mall都係佢喎

Anonymous said...

你相中的地方到現在還是一樣 - 沒變過.
跟香港差多了.

RX

Ogake said...

原來你十年前已經生成一副美人胚子~
但那白褲令我諗起飛圖卡拉OK既主角們呀~

黑柴 said...

慧嫻我鍾意!

唱千千闋歌?咩你唔係剩係聽夕陽之歌既咩?

Fun said...

ogake,
好彩唔係似梁雁翎啫..

hak chai,
我份人好公平嘅.. 揀千千闋歌係因為配合我去讀書吖嘛.. 如果就咁聽就梗係夕陽之歌啦.. :)