4.20.2009

史上最強炸物

上週五跟MM去看了極度把鬼的《地球毀滅密碼》,
片長兩粒鐘,劇情奄尖聲悶,看得人呵欠連連..
散場已近九時半,MM提議到世貿TONKICHI醫肚!
大家要知道TONKICHI是城中長期大排隊食肆,
一直都不設訂位服務,少點耐性都不行,
當晚可能已臨近打烊所以幸運地迅速得到一張二人檯!
TONKICHI,我稱它為史上最美味炸物,
不是誇張,若吃過的話,我擔保你也會點頭稱是!


TONKICHI屹立世貿經已13年,是中心內最大年紀食肆。這裡甚多日本人光顧足以證明出品非常正宗,當晚我們就碰到鈴木仁
在這裡吃一個套餐要差不多二百元,絕不便宜,二人前可考慮這個套餐
前菜 - 冷豆腐
前菜 - 冷波菜沙拉 Fun叫了豬柳套餐
MM點了雞扒套餐
close up豬柳,一個字:juicy
我額外點了咖喱汁,盛惠$30
與情人來的話可試試輪候靠窗位置,成個夜景都是你兩個人的啊

4 comments:

肥D said...

其實一至四, 八點前係可以book位, 但要預早一至兩星期book定, 因為都係長book長full, 好癲!

CH Mak said...

Tonkatsu 最顶呱呱的始终都是Omotesando附近的Maisen 老店。

Wordy said...

俾你搞到想食 evil 野!

我鍾意菜肉湯,咖哩汁未食過。豬排味濃,豬柳滑溜(但肥 d),我可能仲會狠狠地加隻車海老……雞排,no lah :p

阿寶 Francis said...

我上次都係打游擊咁九點先去食~!!!
等一陣就有位lu!
超好味~!