4.06.2009

女歌男唱 - 愛的迷戀

自從上星期四得到桑田佳祐的DVD後,簡直愛不釋手,
日又watch夜又watch,基本上隻DVD並無離開過部機!
整個《昭和八十三年度!ひとり紅白歌合戦》演唱會,
一共唱了61首歌,抵食夾大件到癲,
而當中得到我翻睇得最多次的就是《愛的迷戀》,
桑田佳祐著到成個翁倩玉咁,好爆!
翁倩玉的《愛的迷戀》,是j-pop的經典曲目,
不單止在日本,就算是香港歌迷都能哼一兩嘴,
而翁大姐那套孔雀開屏打歌服更是萬世經典呀!
唔講咁多,一齊睇睇片啦..

桑田佳祐 - 愛的迷戀


翁倩玉 - 愛的迷戀;片段來自08年翁倩玉到北京長城(咪嘴)演繹《愛的迷戀》!在長城上穿起這件孔雀開屏打歌服,很有氣勢!


翁倩玉 - 愛的迷戀2004;04年翁倩玉找來Pizzacato Five的小西康陽打造了一個全新版本,但效果強差人意..

4 comments:

Anonymous said...

sas的桑田把聲好有味道他的歌我都喜歡.其實玉置浩二都是我喜歡的,可惜董日文.

Wordy said...

我仲等緊隻碟,你隻爛未呢,哈哈 ~

桑田 san 開 show 成日唱別人的歌,但諗唔佢連造型都搞埋,咁投入

Fun said...

anonymous,
玉置浩二都係好嘢, 不過他比桑田少了一份幽默感 :)

wordy,
我估呢一兩日隻dvd一定到 :)

好似係今次先搞咁多造型喎..

Anonymous said...

正喎,真係估唔到桑田さん玩到咁大,好在佢都係正正經經咁唱,如果唔係就好盧海鵬feel。不過佢搞氣氛一流,SAS啲Concert佢都令到啲人好投入。講返Judi先,硬係唔明點解佢呢首歌啲打歌服咁古裝Feel,唔通嗰時佢拍蜀山著上癮?

Jun