2.27.2009

速報!36年首宗最懶港姐受罰 張舒雅被禁為冠軍加冕


真係枉我當初咁睇好佢..
點知.. 跌爛我副眼鏡!
其實你問我,我會建議無線除佢名添~
究竟係而家後生女(仔)大部份都係咁hea,
定同佢屋企有米有關?
事情發展落去會係點呢,我會繼續速報架啦!

(蘋果日報)

已舉辦了36屆的香港小姐競選,將因為張舒雅而改寫歷史。每年新一屆港姐冠軍誕生,都會由去屆冠軍進行加冕,然而張舒雅屢次詐病推job,觸怒無線,把她無限期雪藏,據悉8月舉行的港姐競選,無線為免張舒雅故態復萌臨時甩底,或者突然情緒失控,將選美變成鬧劇,正考慮打破傳統禁她現身,令09年港姐競選變成一個沒有上屆冠軍加冕的選美。

現年22歲的張舒雅被喻為歷年「hea爆」港姐冠軍,除參選期間被踢爆飲酒煲煙兼與補習天王男友趙永康(David Chiu)當街攬攬錫錫,有損港姐一貫端莊形象外,張舒雅更多次詐病推job,甚至先後以健康出問題為由退選世界小姐及國際中華小姐,激得無線生蝦咁跳,決定將她打入冷宮無限期雪藏。

據悉,無線近日除將張舒雅飛出港姐海外招募宣傳工作外,今年8月22日假紅館舉行的《2009年度香港小姐競選》,無線更準備擯她出局,毋須她為新一屆出爐 港姐冠軍加冕。消息指出,去年12月張舒雅以健康出問題為由退選華姐,但張舒雅這邊廂向無線出示醫生證明請病假,那邊廂卻一而再、再而三地被傳媒踢爆她精神奕奕地出街四圍蒲,甚至向記者說:「我冇病,唔使食藥,醫生只係話我疲勞過度要休息。」明剃 無線眼眉。雖然張舒雅又hea又懶又唔聽教聽話,更未有履行港姐義務,但因張舒雅有醫生證明文件,無線不能隨便褫奪其冠軍身份,惟有雪藏她以示懲罰。不過,8月22日舉 行的第37屆《2009年度香港小姐競選》,按歷年慣例會安排上屆冠軍上台講出卸任感受,然後為出爐冠軍進行加冕,但由於張舒雅工作甩底已有前科,無線擔心當晚張舒雅「再病」而甩底,又或是鬧情緒,在進行直播期間「玩嘢」亂講說話,將選美會變成鬧劇,是以日前無線高層開會,有意打破港姐36年來傳統,在決賽當晚不用張舒雅出席進行加冕。

當日會議上,有過半數人贊成不讓張舒雅現身,知情人士說:「大家初步傾過,都覺得搵張舒雅加冕要冒好大風險,所以都係唔搵好過。至於個后冠點交畀出爐冠軍,有人就建議喺上空空降個后冠落嚟,又或者由陳倩揚代冠軍加冕,不過,呢啲都係好初步既構思。」記者昨日致電無線外事部副總監曾醒明,求證港姐競選當晚是否破傳統不邀張舒雅出席時,曾醒明沒有否認,只說:「依家時間尚早,本地既籌備工作同港姐招募都未開始,仲有一段好長時間,所以有關港姐加冕程序同過程都仲未構思。」

12 comments:

費仕騰 said...

見到佢呢張, 更覺可惜, 明明咁decent既一位港姐搞到咁!!!

當初面試實錄我地一齊做評判見到佢簡直驚為天人, 但諗住TVB實唔會選呢d, 點知又真係選到喎, 但呢種喜悅只係曇花一現, 由本來話佢選世姐之後唔選, 以為佢選國姐又唔選, 最後衰到連華姐都唔選, 又病又盛, 唉.......... 真係integrity何在, sense of responsibility何在呀張小姐!

我不是公主 said...

好老實講.. 我一0的都唔覺得佢會選中..
到佢做左冠軍我都係一頭問號..

不過我覺得, 你去選得, 就預左選中左會有一大堆責任要去做嫁啦, 理得你屋企係有錢定無錢呀。
邊可以話選左又唔做其他野jei, 一個package黎嫁嗎!

宜家好多人都係咁, hea下hea下.. 祟賞個人主義0既社會.. 唔會理其他人0既感受, 或者自己應有0既責任。有咩都係以個人0既感覺為主, 就好似呢0的咁lor!

Miss Tsuen said...

呢件事證明左選美真係唔止睇外在美, 內涵既重要性分分鐘重要過個樣, 好似張嘉兒個樣俾人批評到一文不值, 但事實證明佢履行港姐職責表現幾稱職; 張舒雅就掉番轉.

我地作為一般觀眾, 單單睇相睇比賽台上表現, 未必可以知道咁多野, even 評判同佢地接觸過, 都會走漏眼選錯人(張舒雅就係好好既例子).

所以其實都唔駛因為自己睇好既佳麗當選或者落選而太大反應, 諗番起舊年張小姐當選個一刻, 我開心到癲左既表現, 真係覺得自己好天真好傻!

Agnes Tse 艾麗絲謝 said...

空降后冠 >_<.....

CH Mak said...

我觉得是陈志"晕"自己想去讲做港姐感受及作加冕嘉宾。。。

naruto said...

而家D後生,有D真係唔知佢諗乜

我都贊成志雲頒,實上頭條

Law said...

等我仲以為就算掟佢入雪櫃,決賽果晚點都俾佢出黎加冕,點知依家.....

如果張小姐仲有d良心既話,自動自覺交個位出黎,俾陳倩揚啦。

空降后冠!?!?  係咪傻架~ 一.一

(如果陳倩揚頂上做冠軍,馬賽係亞軍,咁季軍會係.....!?)

robocon said...

我初頭仲擔心張小姐在決賽夜加冕時應該講乜好...唔通講:"我當選港姐這一年,基本上我都HEA得好開心,我雖沒有出外參加選美, 但生病期間我仍然留港浦BAR刺激香港經濟,宣揚港姐友愛和平訊息.."咁樣咩?

現在咪好囉,雖然到時場面一定會尷尬少少, 但總好過縱容這位張大小姐.

雖說2008選美星動,但原來只限於外貌質素提升.之後兩台都有醜聞:先有亞姐賽果造馬, 後有港姐HEA爆冠軍.

我記得亞FUN在國際小姐FUNCTION時有和這位張小姐相處過,不知她給你感覺如何?

Fun said...

sigh!!!!!!!!!!!!!!!!

Leo said...

我想由王祖藍踩高蹺扮張舒雅頒,李思捷同阮兆祥就反串陳倩揚同馬賽頒亞軍同季軍。卡卡卡!

lbst said...

我記得係D選美會度聽過呢句說話:如果冠軍不能履行責任,亞軍就可補上。
無記可唔可以咁做呢?

Fun said...

今日有新消息:
陳至暈話公司早幾日收到張小姐email, 話佢自己可以孝慮開始接受輕巧既工作..

至暈答記者:真係多謝晒佢..

哈哈哈非常bitchy~~