9.13.2009

生日飯局之Sawa dee Thai

昨晚跟選美黨成員TT吃生日飯,
他說想吃泰菜,我便提議歌賦街的Luci Thai&Grill
兩年前來過這小店,覺得食物水準及氣氛都不俗,
難怪在競爭激烈的歌賦街上也能撐得兩年以上。
我們一行4人訂了八點半檯,
遲了15分鐘的我一踏進餐廳登時呆了一呆,
哇.. 全場(plus全晚)只得我們一檯喎.. 陰功!
後來在動物員碰見在中環從事飲食業的友人,
他說:而家蘇豪啲生意都好差啦,何況歌賦街,
成條街最好生意係九記牛腩牛記架咋..
哦,原來如此, 似乎恆指雖然升過二萬點,
但真正受惠的還有排未到layman們呢..

昨為泰國餐廳,餐牌也例牌用上紫色
我點了一杯ok啃的柏林馬丁尼,好搶喉,証明老闆不孤寒酒精
柚子沙拉 – 醒胃前菜,辣辣地
椰子炸蝦 – 椰肉切絲加上大蝦同炸,墊碟是grill過的波蘿
鴛鴦軟殼蟹卷 – 即牛油果芒果軟殼蟹卷
泰式炒金邊粉
泰式燒乳豬 – 這個good喎,肥瘦適中,外皮非常脆卜卜,可醮甜醬或泰式酸甜辣汁
泰式海南雞 – 肉質及味道都可以,但稍嫌瘦了一點點
泰式黃咖喱薄切炭燒牛肉 – 另一good,有炭香的牛肉切得薄一薄,黃咖喱更是芳香撲鼻話說晚飯期間我提議酒量超淺的壽星仔喝一杯cocktail,高興日子嘛。誰知他喝完3/4杯後已不勝酒力,大呼:唔舒服,最後連動物園也去不了,要急急跳上的士歸家去!反眼呀~ 唔好意思囉TT,是我衰~

6 comments:

TT said...

haha, 邊關你事, 實情我一早都係想飲D酒架啦(懶有心事地), 雖然我知自己酒量淺, 但今次都確係有D比自己想像中差, 我會繼續努力架喇!! 不過都好既, 返到去借醉乜都講哂出黎, 而家我同蕃茄冇事喇! 但今朝起身赫然發現自己尋晚原來係冇沖涼訓, 所以有噚咸味(你知尋晚入餐廳我地D汗流到點架啦, 話時話我有少少SURPRISED你冇提冷氣呢單野喎)

好多謝Sergio & RY啦, 更多謝FUN你既蛋糕, 我查實好想食, 但當時酒精已響全身運行, 肚仔不勝負苛呢......

Fun said...

真係史上從未見過一個飲3/4杯cocktail都會醉既人,實情都好驚..

返到去借醉乜都講哂出黎, 而家我同蕃茄冇事喇 > 咁咪好囉,咪再成日river east lion啦~

係喎,唔記得講無冷氣事件添.. 查實佢雖然知道或者成晚得一檯客,但起碼8點好開定冷氣啦.. 佢地會唔會驚我地放飛機,連唯一一檯都無呢?

唔駛客氣,我順便練習下整餅技術je,最緊要你覺得好食啦!

ry said...

wah.....tt, you should really reinforce your ability to drink ar! (speaking as in 'brother/sisterhood' lol)
but i think it was such a nice dinner...such a nice change from outback or dan ryan's lol

we should really give credit to the cake. i was so pleased that it was fun's homemade choco cake. it was such a pity that both u and tt didn't finish it. i almost reached out and ate them! lol i just tried to keep my composure as a beauty contestant. haha lol

so happy and relieved to hear that tt chu and tomato is ok now. it means your relationship is strong! yes tt, don't, or at least try not to, be 'river east c9' hehe

Anonymous said...

More Bonuses

Here is my blog jacksonville foreclosure attorney
Feel free to visit my webpage - house foreclosure

Anonymous said...

Browse Around This Site

my website; seo for attorneys
Also visit my site ... leads for lawyers

Anonymous said...



Visit my website :: cordyceps sinensis
Also see my site: cordyceps