9.06.2008

一餐好的

新工作相當忙碌,每日差不多做足10小時,
朋友笑說:有咁耐風流呀~
忙碌工作過後,最好去跑個步、看場戲或吃餐好的,
這樣才有心情及力氣去應付翌日事宜!
拜四晚近7時跟AC msn,他說近日比較閑,問有無興吃個飯!
我此等平日無咩人約的中仔當然“o累”飯應啦~
我說:食餐好既?
他說:好呀.. 邊度?
我說:errr..
他說:5F?
我說:嘩,好難訂位架喎!
他說:你成日一大班人食飯梗係難訂啦,等我打去睇吓~
(1分鐘後)
他說:嘩,淨返最後一張檯,卜咗8點~ 我而家過嚟接你啦~
臨offline,AC更傳來這家餐廳在“開飯”的網址,
原來下載網址上的coupon就可以有優惠 (送紅酒一杯或甜品一客)。

這家5F,全名為 Fusion 5th floor Friendly's Kitchen
未搬到上環現址時,曾藏身銅鑼灣新寧道,
那時已聽過不少正面評語,但一直沒有光顧過,
轉移地盤後生意越做越旺,尤其是那個sunday brunch,
$300有任食頭盤及自選主菜及甜品,超級無敵難卜呢!
晚市亦當然旺場,原本RY生日那次飯局一早已在這裡訂好檯,
誰料北冕襲港,8號波,吃不成,激氣~

曾讀過雜誌,餐廳主廚曾留學多倫多,原是一位工程師,
開店皆因發覺用食物俘虜客人才是他最愛做的事。
餐廳裝修簡約,以白色為主,還有一個大patio,
待天氣不那麼悶熱應該在那裡吃過brunch!
那麼我們二人前點了甚麼菜呢?

Fun:
大蝦濃湯 - 味道濃郁,還有大大隻蝦
Parmaham蜜瓜沙拉 - 作為starter份量超大,好多ham
烤羊架 - 好tender好juicy
栗子蓉法式薄餅配黑芝麻雪糕 - 自家製栗子蓉不甜膩
AC:
大蝦濃湯
蟹肉卷配鵝肝 - 入口即溶鵝肝
海鮮拼盤 - 有蝦有蠔有帶子有鱈魚,新鮮
軟心巧克力蛋糕 - 又不是心太軟那種一咬即有巧克力醬瀉出
$398這個價錢但每道菜都有如此大份量,
加上親切誠懇服務態度,抵啦吓嘛?!
聽聞這裡的拿破崙餅很出色,一個7.5"餅賣$320,
下次可買一個當生日餅~

題外話,席間AC提出了一個相當有趣的話題,
他說:你有無發覺而家fine fine哋dinning既地方都係全部中女多?
我:(笑了)

左上:4道菜盛惠$398
左上:麵包;左下:Parma Ham蜜瓜沙拉;右上:蟹肉卷配鵝肝;右下:大蝦濃湯
左上:海鮮拼盤;右上:烤羊架;左下:栗子蓉法式薄餅配黑芝麻雪糕;右下:軟心巧克力蛋糕

6 comments:

Artman said...

之前都有紀錄過5/F食評, 可以去以下link望望:
http://artmanartman.blogspot.com/2008/05/blog-post_17.html

亦有5/F蛋糕相:
http://artmanartman.blogspot.com/2008/05/blog-post_28.html
拿破崙是超好味, 但因為實在太鬆化, 所以小心分餅有頗大的難度.

Anonymous said...

中女到咁上下年紀累積有咁上下財富...啲錢無定駛, 當然花得起出黎飲飲食食啦!

Fun said...

咁d中仔去晒邊?

CH Mak said...

叫鸡

愛美 said...

新寧道的時候去過多次,
搬到上環都沒有去過,
下次試試先

Fun said...

愛美,

咁我地同linda餐飯就不如去呢度啦~