4.26.2008

難得又有一個關於關淑怡的LIVE

關淑怡,我一直覺得她是香港樂壇史上其中一位最underrated的歌手。90年代初,男歌手這邊廂由四大天王號令天下,奪取了無數妹妹仔的心,好事者為求男女平等,女歌手那邊廂亦希望搵齊四條Q組成四大天后抗衡。四個名額,林憶蓮、葉蒨文及王菲芳華正茂,當然得位,但剩下的第四個位置卻不知有誰來上位,論歌曲熱度及唱片銷量,關淑怡與鄭秀文可說叮噹馬頭,論資歷則有人認為專擺S型甫士的鄺美雲當之無愧。那個時候我非常期望Shirley能被廣泛認同她是第四天后,但可惜.. 還記得93年翡翠歌星賀台慶中有一個環節,由四位男歌手對陣四位女歌手,男歌手那方當然派出黎張劉郭天王出戰,而在宣佈女歌手陣容的一刻,我心裡不斷喊著關淑怡,誰料司儀在宣佈了林葉王三人的名字後,我們得到的是.. 鄺美雲囉,我登時頂不住爆了一個X字!過了不久,女歌手亦開始改潮換代,憶蓮轉戰寶島、莎莉受歡迎程度如江河日瀉、只得王菲可維持強勢,四大天后始終未能齊腳。至於關淑怡,96年約滿寶記後亦隨即開始漫長的隱退生活。

等了近10年,Shirley終於在06年復出並開了《關於我關淑怡演唱會》,演唱叫好不叫坐,但主辦單位仍願意為她開partII。這個“partII”一等兩年,今次個唱定名《Unexpected》,打正旗號說要玩驚喜,結果我認為驚喜不足養眼搶耳有餘。

尾場rundown:

1. 萬物生 - 開場曲已擺明要嚇觀眾一驚,選唱來自蒙古女歌手薩頂頂的梵文歌。要在呢喃中帶出歌曲的迷離感覺,除王菲外相信只有Shirley可以做到..
2. 梵音 - 曲風接近《萬物生》,高音處非常晶瑩剔透..
3. 山水 - 一連三首迷離作品,不是粉絲可能有點吃不消..
4. 這是愛 - 來自classic album《Ex-All Time Favourites》,我倒想聽她唱《深夜港灣》..
5. 忘記他
6. 帶我去跳舞 - 是當年商台台慶廣播劇《新人類年代記》主題曲,作曲是《山頂的黃昏》的郭靜。跟前年演唱會編排相近,與日籍女高音並肩引吭對唱,聽得人如置身太虛之中..
7. Cucurrucucu Paloma (鴿子的歌) - 起歌前電視出現了梁朝偉與關淑怡的影像,身旁的友人問:2046有關淑怡架咩?似乎大家已忘記了Shirley曾得王大導青睞得以參演《春光乍洩》,可惜戲份全被刪剪。戲中她更以西班牙文演唱了這首歌.. Shirely唱罷後緊接有兩位男舞蹈藝員登場,化身何寶榮與黎耀輝大跳辣身tango..

換衫
8. 眾生花 - 為什麼不是《三千年後》呀...
9. 夜迷宮 - 甩了歌詞..
10. 仍流著眼淚 - 很喜歡的其中一首快歌,最愛那句“我有我寂寞,你有你快樂,獨在苦苦追憶中飄泊”。同一張專輯中還挺喜歡的快歌有《白費心機》..
11. 天規 - 聽完live愛上了..
12. My Dear Friend - 非常典型80年代Jpop曲風,好後悔當年沒有購入Shirley的兩張日語專輯,會否有復刻呢呵..

換衫
13. 把歌談心
14. 一首獨唱的歌 - 被升上半空,大風一直吹著斗篷,型..
15. 假的戀愛
16. 只得一次 - 莫說現在只得師奶看電視,這首電視劇主題曲幾乎全場識唱,嚇死我..
17. 一切也願意
18. 患難建真情

19. 人生可有知己
20. 難得有情人 - 全新編曲,是凄清版..

快歌部份
21. 叛逆漢子 - 全場觀眾自動自覺彈起勁跳..
22. Dela
23. 夢劇場
24. 黑豹 - 莎莉有《心裡的陽光》,Shirley有《黑豹》,但編曲不同。不知何解我覺得《黑豹》其實幾西..
25. 午夜狂奔
26. 山水 (跳舞版) - 嘩,應該將這個跳舞版派台啦..

換衫
27. 明知故犯 - 選唱這首歌是有弦外之音吧,Shirley該是樂壇中最“明知故犯”的歌手之一。唱得好過許美靜喎..
28. 當世界無玫瑰 - 當年不算大hit作品,但深得人心..

Encore I
29. 戀一世的愛
30. 繾綣星光下


Encore II
31. 再會 - 來自首張專輯的滄海遺珠,原曲是日本女歌手杏里的名作《聽到奧莉花》,梅艷芳亦曾於《慾望野獸街》中改編過為《幾多》..
32. 明年今日 - 其實自己有咁多歌,不用再唱啦,唱第一場出現過的《離開請關燈》啦好心..

Encore III
33. 難得有情人 - 原裝版本,全唱萬人大聲合唱..

五天內看了兩個演唱會,兩個都是80年代舉足輕重的女歌手,比製作,關淑怡的演唱會絕對贏一條街,舞台機關多、props多、燈光變化多、衫多;講唱,Shirley表現亦被Prudence好。不過有一點必需要給Shirley打一個大交叉,開演唱會怎能不好好背熟歌詞??我留意到四面台上合共有六個電視屏幕,而關小姐在演唱途中有很多時都目不離mon,算點先?記歌詞是歌手的責任,正如舞台劇演員要熟讀劇本一樣,IT'S A MUST呀!!

這個用多支光管所做成的“光管雨”,效果很好..

左/右下:與日籍女高音鬥唱,並沒有被比下去..
演唱會雖得兩場但卻有很多別具心思的道具,這個巨型問號(左下)便是其中一個..
漏咗,演唱會還有一多,就是握手位超多..
Tomas Chan為今次演唱會打造的服裝全都很型,我尤其鍾意左上那件mirror ball帽外套。咦,每年叱咤頒獎禮都是由Tomas Chan負責司儀服裝喎,點解差咁遠..
出色的舞台效果及燈光絕對是一個演唱會的必需品..
這個金箔眼影超正..
估不到除蓮教信眾外,Shirley迷也很喜歡趕極唔走,三度encore之後有很多觀眾仍不願離場,大家不斷大叫大跳10分鐘,好少見到那樣光燦燦的紅館呢..

15 comments:

naruto said...

睇完係寫...同第一晚真係兩個極端啦!

第一part唱得好但我頂唔倒
第二part係我鍾意嘅,夜迷宮第一晚都係甩嘅
第三part係K歌part,但因連唱兩次患難建真情,氣氛急降!
快歌部份...當大家起哂身準備跳,亦估係叛逆漢子,點知嚟隻My Dear Friend,跳又唔係,坐又唔係.
好似當世界無玫瑰,唱到山水D人已經散水
更加無encore la

meforyou said...

Dear Fun
很開心看到你寫的Shirley的演唱會感想,讓我台灣樂迷真是羨慕得不得了。
後來還看到原來你也是中山美穗迷(應該吧!?)真是太驚訝了!
喜歡SK又喜歡美穗的人應該不多吧!
我也超愛Sandy~~

這是我的blog
裡面有一些美穗的東西,歡迎來給我一些指教
http://www.wretch.cc/blog/meforyou

Anonymous said...

又同你同場睇concert,我都期望有三千年後, 最好有琴姐做嘉賓..haha

你係咪坐yellow gate 呀?

Fun said...

naruto,
我有frd睇晒兩場,佢話第一場似final rehersal~

zhi,
我也是美穗迷啊~ 很想她再拍戲呢!你的blog很豐富,要花點時間去讀~ 有空你多點來這裡吧!

ocean,
係黃閘呀~ 聽聞佢地有聯絡過琴姐架~

Wordy said...

2 第一晚唱得好d ,衰在去握手
3 演現場感覺一般
6 《山頂的黃昏》時,真去山頂「碰見」過郭靜一次
8 琴姐在趕劇吧?
24 兩首都唔得,反正原版都唔太鍾意

唔記得全名,但果位女高音好似係中國人噃(個英文朵似日文),仲有,佢唱得勁我好 buy,但 d 觀眾好似發現新大陸咁拍爛手掌,都幾奇怪,唔通諗似佢唱得衰過 SK 先正常?
首晚在問號下唱《是誰》,效果更佳

Anonymous said...

我坐的是山頂,全場怎麼只有六個提詞mon,起碼八個
還有當她唱一首獨唱的歌時,見她也望著大screen...大screen也把歌詞打出來......

Fun said...

- 要選史上十大靚聲DJ,郭靜一定入選~~ 咦,我好似有買佢唯一一隻大碟架喎..

- 咁3個版本之中JJ係最好..

- 香港既觀眾係應拍唔拍,唔駛拍個陣又拍架啦..

- 原來佢開騷前扭親腳喎,所以唔勁跳得,佢搵埋個跌打師父standby響後台隨時捽腳..

Anonymous said...

我都有試過去握手,但係我個位可能因為風水關係,幾轉都係握唔到藍閘左邊呢個握手死角。

Anonymous said...

我都係藍閘嗰邊....我坐B行...等極都等唔到佢幾時會過黎~~~激死我咁濟!! 好彩攞左個尾彩,握到個手~!!!
講起郭靜嗰隻專輯我都有買呀!! 我仲有狂煲架~!!! 嗰時一放學就903聽郭靜,但佢轉左去新城之後就對佢冇晒興趣!真係唔知點解~!?
成個演唱會都好精采,除左頭part "山水"原版令我昏昏欲睡之外,我都好中意~!

Anonymous said...

仲有...我都好surprise我竟然識唱晒成首"只得一次".............哈哈~!!!!!

Anonymous said...

好高興, 從北美回來睇SK,
竟然有機會一睹阿FUN真身.
及後更在往尖東天橋上巧遇MM.

萬幸

眼望望的戴帽人士

Anonymous said...

I ѵisіted multiple web pаgеs hοwеver the аudio qualitу for audio songs curгent at
this web раge iѕ in fact suρerb.



My web page; http://connect.webwaponline.com/link/2014

Anonymous said...

Hmm is аnyοne else eхpеrіenсing pгoblems with the pictures on thiѕ blog loadіng?
І'm trying to determine if its a problem on my end or if it's the blog.
Any геsponѕes would be grеatly apρгеciаted.


Alsο visit my homеpage v2 Cigs Reviews

Anonymous said...

I ωas а tad bit more than hеsіtant tо tгy
tοbaccο. І hаd to giѵe up with the horrіblе ѕmell of thе conventiοnal cigаrettes to stіcκ аrοund mу pals ωho агe
sеquеnce ѕmokerѕ maіnly.
Νοw, I don't compromise, as I have my own set of custom-made and regal E-cigs by Green Smoke. I look the smartest with these precisely designed cigarettes. I use the zero cigarette smoking highly flavoured menthol ice Eco-friendly Smoke e-cig.

Take a look at my page :: green Smoke discount

Anonymous said...

I'm curious to find out what blog system you are utilizing? I'm experiencіng some small securitу iѕsues ωith my latest blоg and I would like to find somеthing more
safeguarded. Do you have any solutionѕ?

My site - http://www.sfgate.com