4.17.2008

American Idol Cycle 7 戰況匯報(三)

American Idol已進入6強階段,7個只能活6個,
這兩晚我都準時6點坐定定睇直播,超緊張~
今週參賽者需演繹霹靂大肉腸瑪拉雞兒的作品,
瑪拉小姐出名胸假聲勁,尤其她的海豚音最為勁揪,
唱她的歌確實高難度,那麼應選熱門抑或冷門歌呢?
依原本唱法抑或改頭換面呢?真是to be or not to be..

1. Carly Smithson:Without You - 紋身女一向聲大夾準,今週決定挑戰高難度,不但選唱熱門歌,唱法更相當貼近原著,希望以巨肺之聲搏得觀眾支持,但可惜評判依然覺她未夠好,自信還是欠了點。有時我覺得Randy及Cowell的評語太九唔搭八,咁都仲叫無信心?

2. Jason Castro:I Dont Wanna Cry - 越睇越好樣、越聽越入耳,今週雖捨棄自彈自唱,但繼續堅持清新風格,沒有大鑼大鼓,只是用心靜靜地唱。結果連諸多挑剔的Cowell也大讚“its a cool version”,我認為他5強有望。

3. Syesha Mercado:Vanishing - 上週表現有大躍進,今週選唱冷門歌同樣叫人驚喜,外型也越見有diva風範。但已曾三度成為btm3的她似乎並未得到大眾認同,形勢依然險峻。

4. David Cook:Always Be My Baby - 善長把歌曲改得體無完膚的David今週又再發功,將《Always Be My Baby》重新編排,結果又再技驚四座,一曲既終全場熱烈狂呼近一分鐘。評判當然全線激讚,聽到David眼濕濕。

5. Brook White:Hero - 雖是我今季best buy,但近3個星期的表現很令我失望,今週自彈自唱,她一路唱,我一路替她擔心,實在太plain啦,完全埋沒了她所有優點。如果我有權話事,今週我會out走她。

6. David Archuleta:When You Believe - 一直對他有點保留,唱功絕對是好,但總覺得他欠了點特色,講music sense更加唔係David Cook個皮。今週的《When You Believe》依然穩陣,評判更表示他有駕馭任何歌曲的本能。

7. Kristy Lee Cook:Forever - 以外型計,Kristy是眾人中最有星味的一位,今週的一條連身金裙盡顯當藝人的潛質。歌技上瑪拉雞兒對她讚口不絕,實在表現亦算平穩,評判也給予不俗評價。

好啦,經過一整日的全國投票,
btm3包括..
Kristy Lee Cook..
Brook White..
Syesha Mercado..
三位皆是女將..
第一位過關.. Syesha Mercado!
4次成為btm3都死唔去..
第二位過關.. Brook White!
咁都留得底,睇路啦!
今週要返歸的是.. Kristy Lee Cook!

預告:下週主題 - Andrew Loyd Webber作品集

7 comments:

naruto said...

D youtube睇唔到...

Fun said...

it's ok here bor~

Artman said...

我自己都會揀brooke out. result當晚合唱one sweet day, 佢要低八度唱, 好難聽.

下個星期唱andrew lloyd webber佢都係難捱...

Syesha: 可能佢繼續diva到底唱memory
David A: 應該唱Any Dream Will do
Brooke: 又彈鋼琴唱You Must Love Me

Fun said...

我覺得一合唱carly smithson就好突出..

syesha既表現係好左好多,唱memory呢類嗌歌應該岩佢,唔知佢唱得勁唔勁過甄妮呢?:)

any dream will do,首歌無咩起伏喎,不過佢都係繼續進級架啦~ 我好唔想佢贏喎!

you must love me.. 唉.. 又係呢d咁plain既歌,祝佢好運啦~

我期待david cook同jason castro呀~

Artman said...

以上歌曲都只係我純粹推測...

我諗jenny姐會叫syesha收皮, 起碼心口前兩舊肉已夠"質"死佢 =)

brooke把聲冇range, 只係handle到plain既歌...

以talent黎講應該David C嬴, 但論受歡迎程度, 可能最終都係David A.

naruto said...

ok now, thanks

聽哂咁多首,我鍾意David Archuleta

best actor said...

David Cook is probably going to sing something from Jesus Christ Superstar; don't think Cook can resist the rock numbers from the show.