12.05.2007

星期一的甜頭

星期日晚吃了一頓既作狀又昂貴的fusion川菜,可能太辣的關係所以導至翌日一整天都渾身不對勁。適逢當晚有另一飯局,地點是尖沙咀的老牌飯店《仙宮樓》,又是四川菜。幸好飯店雖打正旗號為川菜館,但餐牌上連京、滬的菜式也一應俱全,那才不致於又要辣得我“雪雪聲”。

飯後GT提議往別處吃甜品,目標是在不遠處的《798 Unit&Co.》。曾在雜誌看過介紹,知道時代廣場亦有另一分店,但從不曉得它是一家類似American dinning的食肆。尖沙咀的分店地方敞闊、黑白格仔階磚、白色的牆上有一排書架、木檯等等,一派casual的氣氛。打開餐牌一看,的確有相當多的甜品選擇,還有一些是久違了的美式甜品,好振奮,臉上立即有個哈哈笑面!


開放式廚房
青檸芝士餅 - 青檸有清新怡人之用
巧克力奶凍 - 賣相跟味道相乎
香蕉拖肥批(Banoffe Pie) - 從未在香港見過,好濃好好味
荔枝奶凍with荔枝雪葩 - 個人麻麻荔枝做的甜品,非戰之罪
巧克力brownies - 味道ok但是質感有點硬
迅雷不及掩耳間已幹掉所有甜品
4位西裝友
原來有Sat&Sun Brunch,可以試試喎
店內的一角

9 comments:

Ogake said...

「香蕉拖肥批」上面果paat慕思好似好heavy,但香蕉配拖肥好似好好味,我要去試下先!!!!

Anonymous said...

响依度食過lunch, 都唔錯㗎!

CH Mak said...

Banoffe Pie呢,之前Quarry Bay的Teresa Festival做的都試過,太heavy嚕。我想這個批不是我的口味喇。

naruto said...

四位西裝友但D碗碟全部喺你前面喎

Fun said...

錯覺~錯覺~

CH Mak said...

naruto:
gum 即系呢...四位西裝友都只是襯托,自己食洒才是要点。hahaha

naruto said...

ch mak:
我係未好眼利呢,揾到張相嘅重點

Anonymous said...

You can also find banoffee pie @ Portobllo in Soho =)

Anonymous said...

and in Sai Kung