11.10.2007

蓮教盛會 - 第二夜之降臨


接連兩晚進行朝拜,今夜蓮母法力更強,沒有聲沙沒有甩嘴,聲線更渾圓剔透。而整個流程亦比昨晚順暢!

經過第一夜,rundown有所改動:
1. 再不在乎 (Faces&Places)
2. 自製空間 (Ready)
3. 由你開始 (回來愛的身邊)

4. 匆匆 (Faces&Places)
5. 都市心 (Faces&Places) - 跟昨晚一那麼完美無暇。
6. 走在大街的女子Acappella版 (最好的林憶蓮新歌+精選) - 用超輕聲娓娓道來,好溫婉嫵媚,今晚表現更勝一籌。
7. 聆聽 (本色)

8. 哭 (感覺完美) - “哭”字的唱法跟昨晚不同。
9. 決絕 (憶蓮) - 沒有甩歌詞。
10. 傾慕 (感覺完美)

11. 滴汗 (Ready)
12. 逃離鋼筋森林 (City Rythm Part II) - 全場站立起舞。
13. 芝加哥的故事 (Sandy 94) - 新加歌曲,前奏一起全場尖叫。
14. 你是我的男人 (City Rythm Part I) - 調了上前。
換衫
15. 日子 (呼吸)

16. 寂寞流星群 (2001蓮)
17. 玩伴 (呼吸)
18. 天衣無縫 (感覺完美)
19. 夢了 (夢了瘋了倦了)
20. 願 (關於她的愛情故事) - 蓮母今夜似乎太專注彈奏,令唱的部份稍微失分。
21. 愛的世界 (回來愛的身邊)

22. 躲起來 (回來愛的身邊)
23. Incomplete (本色) - 表現更佳

Rundown改動後《芝加哥的故事》及《你是我的男人》緊貼《逃離鋼筋森林 》登場,令氣氛得以持續高企。另外安哥雖被刪掉,但這樣的安排反令整件事變得更完美,更令人回味。

今夜的信眾比昨夜的投入及瘋狂,完結後很多都不肯離場,繼續大嗌蓮母。最後蓮母抵擋不住這麼洶湧的群情,唯有再度現身。她沒有唱歌,只是不斷多謝信眾支持這個大膽決定,語畢蓮母更即時哭了出來。

在下今夜站在控制台後面觀賞,原來從遠距離望著整個舞台,發現那些視覺效果更形震撼,更見層次,真的要直豎拇指。

最後一句,我覺得這絕對是一個達國際水平的演唱會,多謝!

18 comments:

Anonymous said...

話咁快又打好第二篇啦。

我都係睇今日呢場,真係「感覺完美」
可惜佢冇唱到我想佢唱既歌,唉...

Wordy said...

特別高興 SL 唱了 2, 6, 9, 15, 18, 19, 22,rundown 怎改也要保住這幾首,等我呀

16 是《2001 蓮》的歌曲

其實是否坐 280 居高臨下看更好呢?

Anonymous said...

A near-perfect rundown, couldn't be done better! Especially 1, 4, 5 6, 9, 10, 15, 17, 18, 22.

Fun said...

to 姣邊,

每個人都有自己的一些“我想佢唱”歌曲.. 我的《夜了.. 沒有藉口》始終不見蹤影!

to wordy,

你那些心水應是鐵膽,應該不會飛走的.. 你睇幾場呀~

Fun said...

to wordy,

居高臨下(唔係側邊)真係有可能好過坐floor~

Anonymous said...

大部份係舊歌,唔駛温書囉!

仲有兩日

Wordy said...

我不良於行,荷包瘦弱,只睇 13/11 一場 :)

Ogake said...

我都想再睇~~正到爆~~

Anonymous said...

I was sitting the first row of $280 last night, the view was bothered by the glass wall in front.
I still have several night sitting down there, too bad!.
I thinhk the higher rows are better!

Anonymous said...

話時話,我琴日都係坐280蚊既位
不過係section 6對正舞台既最尾果行

出奇地,個場d音響真係唔錯

真係想買多場去睇多次,
可惜小弟現時山窮水盡,
唯有望佢出live CD啦

Anonymous said...

我真的有話要說。
是因為這趟『憶蓮Live07』。
音樂會(Yes,這是一個音樂會。)揭幕後,竟惹來一片爭議。
非是說林小姐表現不濟,而是:──
「咦,唱埋哂d 歌都唔識既!……」
「咁鬼悶架!……」
「衫都唔換多套!……」
……云云,不能盡錄,然都是大同小異的comments。

OK,讓我首先從Title說起,很多覺得為是次音樂會沒慨念沒主題,這是不正確的,宣傳poster上面明明印了『Come as you are…be who U are…』,這句說話既是slogan,也是這趟音樂會的中心思想。

其實不必深究林小姐是基於何種原因去決定選唱的曲目,反正她認為都是值得跟大家分享的。而前來參與這個音樂會的每位朋友,也當透過一首跟一首的歌曲,去分享、回憶和細味各自屬於自己的心情故事及種種生活點滴。

這是一個不僅光用耳朵去聽,更要用心去體會的音樂會。

有人批評音樂會現場沒氣氛,我想反問:必定要大叫大跳才算有氣氛嗎?
要玩要癲當然無任歡迎,02、05那兩趟相信大家都玩得好開心好盡情了,但難道這就代表別的表達方式是不行的?
 
也不知是從甚麼時候開始的,彷彿是不成文規定:開Concert必定要浮誇。這也彷彿成了用來assess該artist演出水準的criteria。如果有人真的這樣以為,而又對這次『憶蓮Live07』感失望者,我只可以說:You’d got to a wrong place!
又,假如有某些朋友對這次音樂會是up to expect for一個「扮檯扮凳去娛樂大家的『大show』」的話,我會提議閣下不如多乘幾個站,往將軍澳電視城觀看《萬千星輝賀台慶》更好。
 
說得長篇大論的,大家也許不耐煩了,但最後我事必要大聲表態:我撐憶蓮姐姐!!!
 

 

Fun said...

順風耳,

不要動氣~

我覺得d觀眾認為個演唱會唔好睇大致有3個原因..

一. d人覺得唔ok某程度上係因為$680一張飛囉~ 覺得咁貴有咩可能無大龍鳳先?

二. 香港人根本就愛投訴~~ complain, complain, complain.. 對眼只係睇到佢地鍾意既野,只要有唔鍾意既地方,其他野幾好都唔理~

三. 大部份香港“演唱會觀眾”視野都係好狹窄,佢地好多都只係睇過紅館式演唱會,所以一無煙花、爆破、握手位、encore就覺得個演唱會唔ok..

所以.. 身為蓮教信眾,我是覺得很幸福的~~

Ogake said...

雖然坐我前面的人遮擋;雖然我坐咁前都無得握手,雖然只係換過一套衫,但我覺得680係超值仲要有賺架渦!!

Anonymous said...

Agreed with 順風耳, 這是一個不僅光用耳朵去聽,更要用心去體會的音樂會。Same as Ogake, I also feel that 680係超值仲要有賺架渦!!

naruto said...

我仲要等多一日

Anonymous said...

     
Sorry呀Fun哥哥,我只是有點替阿憶蓮姐姐不值,講句公道說話而已,唔係惡意踩你場的,不好意思!
    
   
On the other hand,今次『憶蓮Live07』可以說是我心目中的Dream Sandy Show,個形式跟幾年前George Benson的『Live in HK』有d相似,都係少說話多唱歌,唱完一首後講句「Thank you」,跟住音樂再起就去下一首,歌手跟musicians是整個team地演出,good show喎!
  
憶蓮姐姐跟聽眾的交流方式唔係淨係握手搞gag咁膚淺架! 
 
 

Anonymous said...

直情喇,

我未睇,不過依家的"演唱會"變晒演野會,
演衫演鹹演嘉賓演爛gag,

真係睇到人蠢晒,哈!喂,愚昧永遠係majority la,
我偶像黃殞屍都話:係香港,最好既野
邊多人欣賞架!

Anonymous said...

我想問下今晚仲有無可能買到一張飛?

只係一張姐 咩位都無所謂

$680 到 $ 280 是單一個位都得