3.23.2009

鯉魚門風光

週末期間,鄧豆(又)回港,
這位在上海幹活了近六年的港人,
現在經常以“遊客”身份自居,
每次回港都會嚷著到這裡那裡..
今勻她好有新意:我要去鯉魚門!
難得我們一班哇鬼又陪她癲埋一份..
上次到鯉魚門應該是.. 198X年..簡直是史前的事!
印象中的鯉魚門好生卡啦,搭極車都唔到,
環境跟流浮山差不多,沿岸有一排排鐵屋..
那麼09年的鯉魚門的風光是怎麼樣的呢?
一齊去... 相!


原來從銅鑼灣打的去,行東隧,只需15分鐘,車費剛好一舊水;一下車就看到這個巨型牌坊.. 至於那些鐵屋已所剩無幾
沿路走,首先會看到一堆生果檔
經過生果檔後就要鑽進窄巷
走了約5分鐘終於找到目標 - 快樂漁港酒家
取了檯立即閃過隔鄰的海鮮檔選海鮮
好多蜆/鮑魚/龍蝦/癩尿蝦
起勢揀揀揀.. 注意:橙色手袋那位不是我(們)的朋友
海鮮阿叔featuring東星班
揀完海鮮,要等吃了;先來個酸彊皮蛋
開餐啦!首先出場:酥炸鮮魷魚- 魷魚好彈牙,但我認為改做豉油皇魷魚會更好
鮮奶木瓜魚湯
豉椒炒蜆
豉椒蟶子
蒜蓉粉絲蒸扇貝
椒鹽癩尿蝦
橋底大蝦 - 蝦頭有勁多蝦膏
魚湯彊汁芥蘭
蒸鮑魚仔
油鹽水泥掹 - 應該跟東星班分開吃,現在給東星搶晒鏡
清蒸東星班 - 單單這條東星班已值七舊,但啖啖肉又確是痛快
辣酒煮花螺 - 友人說很辣所以我沒有吃
花彫肉蟹蒸蛋白 - 滲著濃濃的花彫酒香,面頭那一層蛋白很滑,但中層開始就有點老
酒樓最後還送我們生果拚盤及桂花吉士布丁我們一行八人卻點了十三樣東西,癲架!!十三道菜,埋單(加開瓶費)人均四舊幾,又ok喎!

11 comments:

不是公主 said...

呢間望落都幾okay喎

KennyT said...

Fun, 有無o係個度買d烘麥芽糖合桃食﹖好好食^^﹗

Wordy said...

> 原來從銅鑼灣打的去,行西隧

行「東」隧?

Fun said...

我不是公主,
都食得過呀..

Kenny,
本來諗住食完再行吓, 點知收鬼晒..

Wordy,
係喎, 都係你眼利, hehe!!!

不是公主 said...

個0的合桃一定要食呀!
以前每年阿公阿婆生日都會去個到食飯!
成日買黎食, 我記得好好味嫁~~~

xiao zhu said...

睇到好肚餓!

Anonymous said...

蝦頭有勁多蟹膏? 蟹膏?

CH Mak said...

蝦頭有勁多蟹膏:

好勁的Crossover...

Fun said...

蝦頭有勁多蟹膏 > 喺大陸可能真係有架!!!! :)

TT said...

我好鍾意你影生果舖張相.....!!

Anonymous said...

「起勢揀揀揀.. 注意:橙色手袋那位不是我(們)的朋友」
張相入面,環保袋那位男士幾靚仔wor @o@