3.06.2009

士獃佬沙拉

尋日食晏時候有少少私務要搞,
所以一支公貢咗去合和附近!
私務搞掂後當然要搞下自己嗰肚,
經過合和對面既時候,發現喺《Fatburger》隔離,
開咗間叫做《dressed‧salads with style》既快餐店,
見到入面幾光鮮又鬼聲鬼氣,於是我八八掛掛咁走入去望吓!
呢間快餐店係主打沙拉同三文治,
標榜用既係好好好新鮮既食材,好,又等我試吓先~
拎起menu.. 睇到一頭煙,因為.. um.. 好混亂吓,
即係譬如你叫一客三文治,basic係要$48,
然後加toppings同sauce又on top再加$$$,
但係呢,又唔係樣樣嘢都要加或者加同一個價錢喎.. 暈ed!
於是廢事再睇,見到咩就叫咩吧啦,
最後我點咗一客吞拿魚/parmasan/紅洋蔥三文治,
加埋樽橙汁.. 埋單係要.. 80大元.. 等於平日3餐cheap lunch呀~

上網睇原來《dressed‧salads with style》喺IFC係有分店架啦,原產地係美國阿特蘭大
未拆開好似成碌腸咁;$60有咁大碌(成10吋)都算啦呵
請把碌腸劈開~ 火速救災~
啲baby spanich又的確好甜好爽脆既

4 comments:

Wordy said...

去過 IFC 果間幾次,沙律幾新鮮同份量夠(可能要對得起個價錢)。「有人」話食完好飽好飽好飽好飽……wor

KennyT said...

典解你公司張檯上有支Maple Syrup ga? 係咪方便在公司煎pancake食? hahahahahaha

不是公主 said...

wa..

so expensive..

枝maple syrup我覺得佢係得閒想就"之"落口食..
一係搵兩塊餅夾埋一齊食

Fun said...

wordy,
好大碌呀, 所以真係好飽wor..

kenny& 我不是公主,
甘都睇得到.. 其實係手信黎, 一直無攞返屋企..