3.11.2009

有座金山在佐敦

位於佐敦吳松街的《金山海鮮酒家》,
是我跟大聲老豆的其中一個重要回憶。
80年代初至中,老豆參與了港島區地鐵工程,
經過一些勞動階層的同事介紹下,開始進進出出這座“金山”!
在我到加拿大升學前,
老豆差不多每兩三個星期便會響鐘去金山開飯,
所以現在每次到那裡都不其然想起當年的一點一滴~~

上星期六,日本友人能重さん來香港公幹,當然要見個面,吃個飯。
跟VT相量後最後決定帶友人及其兩名同事去《金山》吃海鮮!


哇.. 人山人海,我們訂了位也要等上廿多分鐘
等位其間先看看有甚麼生猛海鮮
皆さん,乾杯! 白灼蝦
豉汁蒸蟶子
沙參肉竹馬蹄雪耳湯
蒜蓉粉絲蒸扇貝
椒鹽瀨尿蝦
花英班 - 海班的其中一種
滑蛋蝦仁炒河兜亂 - 老豆及我的最最最最最愛,記著要跟侍應說“兜亂”呀
日本代表非常滿意;這一餐要千六銀,由友人付錢(入公司數),嘻嘻~

5 comments:

Anonymous said...

hehe hows the sushi tonight??

Fun said...

hey..

its gd, i always like "chin leung"!!

thot u hv gone bk tho :)

Xavier said...

Hi, 你好,第一次留言. 金山我也常去,蟶子王very good,除了海鮮之外,仲有雲英雞同蒸肉餅我都很喜愛。等位真系閒閒地二三十分鐘,不過如呀叔認得你,似乎會快少少,方法只有夠平時貼士比多dd。 :)

阿ta said...

路過的,金山我有去過呀都!! 唔知原來係咁耐歷史!你地3-4人食HKD 1600呀? 好多呀..

Fun said...

xavier,
歡迎!我試過雲英雞,但今次人唔係咁多所以無叫~ 另外我覺得焗蠔都好味!嗰阿叔就係認得我個frd先排廿幾分鐘咋~

ta,
其實我哋有5個人架嘅!