9.27.2010

港姐婚宴

上星期五參加咗港姐朱凱婷嘅婚禮!

連港姐結婚都關我事?
真係關喎又..

原來我識Heidi老公DL仲早過佢架,
不過中間有段時間無乜聯絡。
後來無啦啦一條線穿埋都識嘅,
你話呢個世界幾咁細呢?!

婚宴入口佈置到成個城堡咁.. 意味住童話故事由此起?
婚宴司儀:陳智燊 & 張嘉兒
一對新人進場啦
姊妹團包括:左起 - 陳茵薇/曹敏莉/李詩韻/unknown/戚黛黛
放煙花添
多謝同樣有份出席婚宴嘅記者朋友介紹,得以同13號鄺美人合照!咦,CASH呢?
我被主人家安排跟一班慧妍嘅會員同檯
嘩.. 乜解咁大煙架
婚宴中少不免會播下片.. Heidi與父母合照
婚宴尾段由一對新人帶領first dance!嘩.. Heidi同DL排晒成隻舞架.. 喺我印象中,DL係一個極度風趣鬼馬嘅大細路,不過對女仔都又好細心.. 老土啲都要講嘅,祝佢哋永遠幸福快樂啦

8 comments:

Cooking Meow said...

想講我好鍾意陳智燊lor...

Anonymous said...

heard that her husband is a pilot, luck her!

Jessica said...

I find Jason very cute too! :P

Anonymous said...

为什么不见杨思琦?

Ocean said...

Heidi 係我嘅大學同學, 當年已是靚女

Fun said...

so u r frm CU too?

Ocean said...

Yes, CUBA

Anonymous said...

Hey this is kind of of off topic but I was wanting to know if blogs use WYSIWYG editors or if
you have to manually code with HTML. I'm starting a blog soon but have no coding experience so I wanted to get guidance from someone with experience. Any help would be greatly appreciated!

my site :: best diet plans