1.20.2010

楓葉國聖誕‧新年之旅 (十五)

1月9日 - 第16天

溫哥華跟多倫多最大的分別是..
前者有山有水,有高有低,
後者就好“平”,沒甚麼高低起伏。
就以FL位於溫哥華Burnaby的家為例
小小的房子座落於小山的森林之中,
四面都被巨樹包圍,環境極之幽靜!
如屋內是沒有開著電視或播放音樂的話,
真是.. 靜到“宏宏”聲,
我此等香港人(銅鑼灣人)實在要點時間適應!

今天是星期六,天氣持續不佳,微雨不斷,
FL說:你哋多倫多冬天就係咁落雪,我哋就落雨!
個人來講,比較prefer落雪,起碼不用提傘四圍走,
落雨啦喎,除非是滂沱大雨,若然如溫哥華般的溶溶細雨,
真是舉(傘)又唔係,唔舉(傘)又唔係,ok煩!

今日的節目是到Granville Island一遊!

Granville Island是一個深受遊客及當地人歡迎的休閒hea點,
那裡除了著名學府Emily Carr University of Art and Design
還有餐廳、商店及市場等等,
夏天的時候又有街頭表演及Jazz Fest.,很熱鬧的!

天陰陰灰暗暗
對岸的apartment長期保持超高價,皆因海景永遠不會被遮擋
Granville Island的夏天應該靚到不得了
遊客可付錢乘搭小艇環遊小島,船家更會作詳細講解
我們選擇到碼頭旁的Bridges餐廳吃午餐
窗邊位置可遠眺海景
my order – Grilled crunchy chicken sandwich w/ swiss chesse
FL’s order – Fish N Chips
吃完午餐當然要逛逛public market啦
Public market所售賣的食/貨品一般都較為便宜及新鮮;雖然剛吃罷午餐,但見到新鮮出爐香噴噴的麵包,又不禁想質一兩個落肚
market入面也有個小foodcourt
溫哥華也有不少意大利人所以有很多賣Italian food的檔口.. 嘩.. 五顏六色的意大利雲吞。檔主會以新鮮的蔬菜混入雲吞中,例如波菜或蕃茄,所以會呈現出紅/綠等顏色
除Italian food外,第二多是甜品(pastry)檔.. 件件都想試囉
用既紅卜卜又豐滿的草莓做餅,光是賣相已可拎滿分
這一檔是售賣cute cute糖果的,老闆是唐人來
market點少得生果檔
Fun@the market
意大利肉腸及cold cut檔
花檔
FL&Fun

唔覺唔覺在Granville足足hea了3個小時,夠晒皮.. 接著 FL要去老爺奶奶家探BB!FL真夠老友,因希望我們可以輕鬆點過weekend,所以把寶貝baby Ethan留在老爺奶奶家過夜。但作為媽媽,一日不見B如隔x秋,所以吃完午餐就急急腳去看Ethan!自Ethan出世後,FL不時會在其blog中上載他的照片,所以Ethan有好多網上粉絲架。

這個就是Ethan啦.. 對眼超大!剛滿一歲的他最鍾意按鈕.. 反有按鈕的東西都愛玩,例如:遙控、手電等等
Ethan好乖架.. 好少喊,又不怕陌生人

同Ethan勁玩了兩小時,好疲憊囉,所以誠心地佩服那些阿爸阿媽!這個時候MT又剛放學來到,他提議早一點去吃晚飯因為週末時間,四圍都有人龍。經相量後,我們決意到downtown唐人街吃越南/金邊菜。

這家金邊小館原來好出名,有很多加燦朋友在FB看到照片都立即留言說:好掛住
6點半到達時已經爆場,要排隊啦
so旺場
牛肉煎蛋飯 – 賣相好求其,但好味喎,牛肉又不會柴皮
生牛肉 – 賣相有些少驚,血淋淋咁,但吃的時候卻一點血腥味也沒有
牛油雞翼 – 一個order有一堆雞翼(10隻)呀.. 香港?頂多5隻啦

本來吃完晚飯後,我是打算歸家沐浴更衣set頭化妝,然後會合VM在溫市的友人出外飲酒作樂跳跳舞,從而認識一下這裡的G. scene。但沐完個靚浴,能量立即跌watt,想跳上床多過出街蒲,所以最後選擇在寧靜的小屋內睡一覺..

這個週六好很靜呢!

7 comments:

Joyce ღ 桐 said...

Granville Island 夏天時風景的確好靚,不過亦都會有好多海鷗,個地下勁多海鷗屎... ~_~

Fun said...

真係有辣有唔辣啦 :)

我去個日都有海鷗喎,不過就好乖,無poo poo.. hehe :p

TT said...

俾我就真係死(係真係死)都出去蒲埋喇, 咁難得喎, 又得一個星期六晚響果邊, 老虎蟹都出去望下啦下化.......

Artman said...

嘩又食雞翼, 今次仲要係炸既 =P

咁你有冇食到在market影的甜品呢? 個樣真係好掂.

阿ta said...

FISH N CHIPS! 好似好正咁呀!!!! 香港冇得食........

Fun said...

TT,
你講啦,你都肯定係寧願訓多過出街架啦..

其實我係可以出去既,但問題係我唔想半路中途我真係太眼訓既時候而要個frd未玩完就送我返屋企囉!麻煩人家嘛~

artman,
mkt d餅靚到咁,你話我會唔會放過先? :p

ta,
香港應該係有得食架.. um.. 好似響中環,等我查下先!

Anonymous said...

哇, 我勁掛住金邊小館啦... 有時我屋企人去溫哥華, 我都會托佢地帶碗麵同雞翼返黎比我食架, 哈哈!