1.15.2010

楓葉國聖誕‧新年之旅 (十三)

1月7日 - 第14天

咁就14日啦~
雖然兩個星期話短唔短,
但我畢竟在多倫多住過8年,
要revisit的地方,想見的人確實不少,
可惜今趟無車牌無車揸,
凡出外都要靠朋友接載,
所以埋單計數,有好多地方無去,有一堆人無見..
唉,無辦法啦,唯有下次再會啦.. 嗚~~

今日一早就仆倒去換車牌,
心態是:換到就換啦,太多人就無謂大排隊!
嘩.. 8點半踩入換牌中心,無人龍喎,
即時按飛仔,嘩.. 我排第15個咋!
最後只用差不多一個小時就拎到臨時牌,
終於可以揸車啦,那一刻的心情,開心過第一次考到車牌呀!

友人笑說:咁要慶祝下啦!
好啦,由我請食早餐啦咁..

Smitty’s是one of my fav. breakfast place
我點了international breakfast - 雙蛋/煙肉/French toast/waffle;個waffle好好好好食架
Egg benedict
Full breakfast - 大家認為自己可以完成到幾多個percent呢下
平日朝早,幫襯的大多是中年人士

下午時候又約了老死SC,因為我要勞煩他載我到Richmond Hill做點事。SC知我“有牌仔”,所以即問:想唔想揸下車咁呀?嘻嘻,波子喎,唔係唔想呀?

好耐無飛過highway啦.. 感覺.. 良好..
到達Richmond Hill先吃午餐,選了外甥女曾推介chicken wing名店 - WILD WINGS.. 有無人堂食叫1000隻雞翼架呢
嘩.. 幾十種味道,點揀呀?
最後接受店員提議的兩款熱賣雞翼 - lemon pepper wings
Indian herbs wings
食雞翼隊彊啤,最佳配搭
今個旅程未行過唐人mall,所以最後一日點都搵個行下!萬錦廣場位於萬錦市(Markham),是近年東面華人的聚腳地
經過影視店見到張信哲演唱會poster,title sponsor是昌盛鮑參翅肚專門店
唐人mall必有的當然是foodcourt啦!當年我一個星期都幫襯3幾次這些foodcourt架
港式食品中,燒臘是其中一樣最令華人懷念的
唐人mall必有商舖 – 海味店

遊完唐人mall,我要去送大禮啦!出發前受雷霆881舊同事所托,把小禮物帶給回流加國生bb兼定居的薛梅。薛梅以前是負責有誰共鳴的統籌工作,年前回流並加入這裡的華人電台做DJ。她的BB叫Ryan,剛滿兩個月,好卡哇依架。

Fun/薛梅/Ryan

多倫多地方大,去邊都要揸車,所以一日基本上辦三兩件事情已近黃昏時候!送完禮又要趕回去跟家人吃晚飯,之後又趕去同友人吃臨別dessert!

Café demetre,好多highschool人來打躉架
不過今晚的crowd.. 年紀好似大返些少喎 (我們一檯也有份拉高條curve)
EC,我highschool認識的同學仔,好frd架.. 今次多得他讓半個客廳我瞓,他的細妹又不停的車出車入,好好好好好好好感激囉。下次你兩個返香港,請餐勁嘅下
有時揀甜品真是好費神,上五下六,揀邊樣呢
今晚落大雪還有那麼多顧客,難得
有得食啦,我們4個人share兩樣甜品 - 首先有香蕉變出的香蕉船.. 以size看,這一隻應該是香蕉遊輪跟著還有.. 甜到死的pecan pie
Wow杯熱朱古力本身已經超大,pat cream又駛唔駛咁多先

5 comments:

TT said...

其實堂食Clint Size 200隻都好唔尋常啦下化......

喂, 個food court係邊間唐人mall?

naruto said...

Full breakfast - 大家認為自己可以完成到幾多個percent呢下。。。。。我估你會係100%囉

爛 铜 said...

嘜 hk 唔係叫" 個 friend " ,

"友人" 比較文呀!

Susanna said...

Wah, 有唐人mall, amazing! 規耗仲好似好大添。 The number 1 HK food I miss is also Cantonese BBQ!

ellen said...

Fun, 你老友EC係米UWO Grad?