5.28.2008

D嫂派對

友人轉到這品牌工作已有一段日子,
近幾個月都忙著為中環旗艦店開幕及戶外派對打點,
昨晚看到他一臉倦容兼瘦了一圈,
他說:我直踩了48小時啦~ 嘩.. 辛苦晒喔!
派對的舉行地點為『圓方』對開那片空地,
亦即較早前小豬及學友開騷的地點。
話晒是國際大品牌,大會安排自然週到非常,
賓客可從中環旗艦店乘搭專車到會場。
另外為應付大量人流,會場內設置了多個超整潔流動洗手間,
而每個洗手間更有“廁所阿伯”招呼的啊。
是晚的派對分為兩部份,時裝秀及純hea area,
時裝秀於搭建的巨型氣球內舉行,
完騷後賓客可以移玉步往隔輪露天地區飲Moet香檳,
一班朋友哇啦哇啦無無謂謂一晚,爽爽!

左上:時裝表演就在這個巨型氣球內舉行,我就係望住張曼玉前呼後擁咁行入去..
香港夜景.. 的確無得頂..
左上:眼見很多賓客在backdrop前留影,我心諗:哇盞燈咁既角度打埋去,影出嚟實變陰陽路poster..
雖然是戶外但依然熱到人都癲,個個都汗流浹背,香檳可以於一分鐘內變暖,死未!香港,4月打後真的不能搞戶外“分唇”..
左上:遇上無啦啦跟我全程英語對答的CR舊同時EN..
飲飲飲飲..

6 comments:

naruto said...

果然係闊太嘅生活

Anonymous said...

依, 我都有去bor~!

Fun said...

to naurto,
不係你估 :)

日青,
咁你覺得係咪好熱呢~

Anonymous said...

Who's the guy between you & Vinci Wong?

Fun said...

樓上,
唔係好方便響度開人家個名既 :)

Gary Lam said...

佢地 OFFICE 係我公司樓上喎~
以前仲有開倉, 可以執平野, 家下無囉~
有得飲, 做咩唔叫我同呀嬋去呀...
HAHA