9.23.2007

女皇係你


週六晚去了看『我係我汪明荃』演唱會,看阿姐的演唱會當然不會要求她有甄妮級的現場水準,想看的只是一個pop legend icon的氣派及風采。講到明是紀念阿姐出道40週年的個唱,原以為是一次金曲晒冷之夜,誰知阿姐只選唱了10數首自己的歌而已,其實有些失望,我看那場甚至連熱咖啡也沒唱(第一晚跟草蜢合唱了),激氣!另外今次演唱會的服裝由4大巨人操刀:張叔平、奚仲文、陳華國及朱祖兒,鬥誇張雖不及小鳳姐,但設計極盡華麗,好不養眼。

rundown:
1. 自由女神
2. 像白雲像清風
3. 四季情
Medley
4. 負心的人/More Than I Can Say/One Way Ticket/說不出的快活/夜上海/我要你的愛
嘉賓(一):側田
5. Beautiful Sunday(合唱)
6. 熱咖啡(側田獨唱)
7. 男人KTV(側田獨唱)
電視劇主題曲部份:
8. 楊門女將
9. 京華春夢
10. 千王群英會
11. 天虹
上海中樂團伴奏+福州雜技團演出部份:
12. 小河流
13. 鳳陽花鼓
14. 茉莉花
15. 送我一支玫瑰花
16. 我的祖國
嘉賓(二):梁漢威
17. 劍合釵圓(梁漢威合唱)
嘉賓(三):伍衛國
18. 倆忘煙水裡(伍衛國合唱)
19. 紙船(伍衛國獨唱)
輝黃作品部份:
20. 愛你變成害你
21. 心債
22. 隨想曲
23. 晚風
24. 今晚夜
25. 舊夢不須記
26. 問我
28. 勇敢的中國人
嘉賓(四):許志安
29. 紫釵恨(許志安合唱)
30. 真心真意(許志安獨唱)
跳hip-hop部份然後緊接握手部份:
31. 採茶山歌
32. 春花萬里香
33. 風箏樂
壓軸部份:
34. 今日的我
35. 傾城之戀
36. 用愛將心偷
37. 萬水千山總是情
encore

38. 明成皇后
39. 美麗娛樂世界

演唱會後記:因友人是阿姐的世侄所以在下有機會近距離一睹這位pop legend的廬山真貌。拍照後阿姐跟友人有以下對話:

阿姐:好唔好睇呀?
友人:好呀,啲衫好靚..
阿姐:係呀呵.. 咁有咩改善?
友人:太少自己歌囉,我expect會多啲..
阿姐:哦,係呀.. 今次係演唱功呀嘛~
友人:...........
Fun:...........

與梁漢威合唱,梁之長衫好劉華..

以60歲之高齡跳hip-hop,超額完成啦

這件由奚仲文設計的晚裝上有過萬塊樹葉

我最喜歡這個中國x泰國皇后look

Liza x Fun

10 comments:

Wordy said...

肯同你合照,好心就省略左堆省略號喇 ^_^

Fun said...

我係佢世侄既朋友唔會推既... :)

TT said...

好一句Sell唱功........

Ogake said...

你同阿姐張合照果個樣點解可以keep到同SL合照果個樣一樣既?

Fun said...

此乃在下之一號表情~ :)

Anonymous said...

兩張相都係綠色衫,構圖一樣,但阿姐原來高過憶蓮.

Anonymous said...

Hi!Frederick,

You are very lucky that you can have photos with Sandy Lam & Liza!

Anonymous said...

I want to see you "0 號表情" too!

Anonymous said...

阿姐演唱會sell唱功, 果然係個【勇敢的中國人】..

Nakaaron said...

其實你都有D明星feel!