9.10.2007

大城小小事

小小事(一): 昨晚8時許途經銅鑼灣渣甸坊一串燒店 (前身是浪速迴轉壽司),門前有一樣貌相當噢畸的少女在派傳單,但她的目光非常呆滯,只顧凝視著地面,口中則喃喃地說:食咗飯未呀~ 食咗飯未呀~.. 語氣酷極哀怨詭秘,我登時笑到眼水直標!!我很想知道如果這店子的老細聽到她用這個語氣派傳單的話會有甚麼反應.. 妹妹仔,敬業樂業呀,你這個“陰陽路”tone只適用於派發“全城哈囉喂”傳單啊~~

小小事(二):
昨晚近9時途經銅鑼灣百德新街的恆隆中心,門外大概有20名穿統一制服的10來歲少女排列整齊地不斷大喊:我哋赤赤赤,We are red red red,我哋赤 We are red,我哋係.... 赤家莊... 我初以為是快閃黨,但望多兩眼又不太像,那麼可能是某大學/中學的某社團?喊口號的目的是甚麼?耐人尋味..


我哋赤赤赤,We are red red red..
散水..

5 comments:

Anonymous said...

我想那些人在參加大學的O Camp吧

(看了你的blog一段時間,第一(?)次留言 ^^)

Fun said...

得閒多d黎坐啦~~ lol~

Anonymous said...

會唔會剩係得你見到。。。

Anonymous said...

maybe it is frosh week.

Ogake said...

新新莘莘大學生,有勇氣,你叫我呢個年紀係街上嗌,死俾你睇~