8.20.2007

果然係阿姐


如果說梅艷芳是百變的話,我想阿姐汪明荃應該是九十九變了!昨晚看無線收費台的娛樂新聞報導汪阿姐的生日派對,我的目光即時被阿姐那套用LV monogram披肩所改製成的短旗袍所攝獵著!旗袍是灰色的,及膝長度,再配上銀色LV monogram手袋及齊蔭頭,這個新look實在型過任何一個本地名模。真的很佩服年近六十還有如此敏銳的潮流觸覺,TVB那班設計師應該好好向阿姐學習啦!聽聞正在拍攝中的『我的野蠻奶奶』現代版,阿姐為演好fashion magazine editor的角色而搬出幾十萬的私伙衫上陣,一定很夠照吧。

啊,我已訂了『汪明荃我係我』演唱會飛啦,你買了沒有?

8 comments:

Anonymous said...

Which show you will watch?

CH Mak said...

唔預埋我?

Anonymous said...

阿姐確實是非常努力
專業態度亦很值得其他藝人學習
不過講到唱歌唱大戲
阿姐把聲真係真係真係好難聽
買飛聽佢演唱會、做大戲簡直是貼錢受罪
畢竟這世人不會有很多個林憶蓮
憑努力可以扭轉唱功

Anonymous said...

是"觸覺"不是"觸角"啊!

Fun said...

多謝提醒~~

Anonymous said...

唔係個個人都夠膽著LV旗袍, 阿姐果然有膽識.

Wordy said...

細個鍾意睇阿姐做戲,大左同佢用同一個 stylist,好彩冇俾人剪到齊蔭。

lululu said...

Cant agree no more!!!