7.12.2007

食嘢治療

今天午飯時跟同事談起,如果當心情極度惡劣的時候會做些甚麼來逗自己開心,大部份都大聲道:食嘢啦!哈哈,好一個食嘢治療法,實在大表贊同,因為試過無數次,只要食正下藥,真的可以食到病除!

勳之食嘢治療法餐單(只供參考,怕肥者勿試):
- 食兩球哈根達斯雪糕 (推介其最新出品:coconut macaroon)
- 兩大塊homemade pancake (狂落maple syrups)
- 去
Flying Pan食一個egg benedict,還要side order一份jam&toast
- 出前一丁加腸加餐肉加煎蛋,吃完要來一罐原味可樂
- 去翠華合發吃一碟摩囉雞扒飯/咖哩牛腩飯 (加煎蛋)
- 吃
何洪記乾炒牛河 (狂落辣醬)
- 瘋狂食cheap cheap迴轉壽司 (例如:元氣)
- 去世貿
とん吉一次過食勻炸蝦/炸蠔/炸豬柳/炸豬扒
- 去
南蠻亭不理價錢叫到一檯都是食物
- 去
皇后飯店食焗豬扒飯/俄國紅燴牛仔肉飯炒底 (一定要配羅宋湯)
-
Krispy Kreme任何味道冬甩4至6個再加一杯星巴克Americano
- 去
文華酒店食cheesecake
- 去
太興燒味食叉鵝飯 (要多汁)加凍檸茶
- 同一堆好鍾意打邊爐的朋友去
有骨氣打個靚邊爐 (推介:冬蔭功湯底)
- 自隊一大桶KFC
- 去
Outback食ribs
- 食一個
Triple O的mushroom supreme combo
- 去太平館天樂餐廳吃瑞士汁牛河加瑞士雞翼

- 狂掃街邊小食15分鐘:辣魚蛋/三寶/燒賣/炸大腸/碗仔翅/雞旦仔

嘩,好肚餓,等我食塊梳打餅頂住先~~

21 comments:

Wordy said...

你食到有 d 自毀咁噃 :p

flying pan 聽朋友介紹過好多次,搵日會去食一次。

除左 Triple O, Shake'm Buns 都正架!

Fun said...

哈哈.. 我唔係一次過食晒咁多樣喎~~

flying pan,好美式.. 不要期望"嘩"一聲咁好食,不過我喜歡整件事囉.. (可以扮ABC哈哈)

Shake'm Buns響銅鑼灣開左啦,去左未?

Wordy said...

我鍾意食早餐野,但一早起身食唔得多,所以 24hr breakfast 個 concept 幾好。

以前邀月茶館個位嘛,未,但有計劃。
話地方大左,但人好多。唔知有冇跌 watt?

Fun said...

我一起身個胃已經可以吞得落一隻牛,哈哈~~

我去左啦,食物同星街的一樣味道啊~

lululu said...

有冇食嘢「後」治療法....咁食法, 之後唔知點減番...

Fun said...

唔係一次食晒咁多野喎~~ :p

Ogake said...

Outback~我既至愛之一,個house salad好正,仲有去埋Shooters喪飲.....但係shooters已經執晒.....

Fun said...

shooters d野食相當唔掂 (我個人認為)~~

Wordy said...

梗知你唔係一餐食咁多,但上面是但一餐都幾金,何況你一次未必斷到尾囉 :p

Anonymous said...

每次睇到呢d,發現當中推介既我大部份都食過,就覺得自己好有taste...hahahahahaha!

FLYING PAN唔係話好好好好味,但氣氛好好,我都好鐘意食Egg Benedict! 但其實夾三文魚個隻都好好味!

Ogake said...

shooters 既野食的確唔係幾好,所以只適用於喪飲,CWB果間係我同D老死既集體回憶之地。

Anonymous said...

我試過失戀狂食臭豆腐(1次10舊)
食到第2日講不出聲同便秘,
不過食緊果時好開心
(btw)我果時同佢1齊時戒食左好耐

Fun said...

狂食10舊臭豆腐~~~

哇,你可以幫東華籌款呀~~ lol~

best actor said...

咦﹐原來香港都有Outback﹐佢o地係唔係一樣用果o的有耳玻璃瓶杯﹖

如果返香港﹐會去金鳳或皇后﹐食個菠蘿油同飲鴛鴦。

Fun said...

有耳玻璃瓶杯.. 好似唔覺~~

銅鑼灣的outback就正正在我家樓下,超方便~~

金鳳很久很久沒去了,聽說食物質素非常不穩~

去皇后之外應該去埋金雀~~ 開餐之餘可以扮埋周慕雲同蘇麗珍~~

Ogake said...

有耳玻璃瓶杯......叫飲品咪係用呢歡杯囉~
香港有幾間Outback的,但都係得CWB那間有水準,我去過荃灣那間,感覺係完全另一回事......

Ogake said...

呢歡=>呢款

Anonymous said...

閣下之療方, 與我類同:
- 食兩球哈根達斯雪糕 (朱古力X2)
- 出前一丁加腸加餐肉加煎蛋,吃完要來一罐冰凍原味可樂
- 瘋狂食cheap cheap迴轉壽司 (板前)
- 去世貿とん吉一次過食勻炸蝦/炸蠔/炸豬柳/炸豬扒
- 冬甩 (不計牌子, 係朱古力味就得啦)
- Zoe blueberry cheese cake
- 去茶記叉燒燒肉飯 (要多汁)加凍奶茶
- KFC
- 去太平館燒豬肶飯
- 狂掃街邊小食:辣魚蛋/燒賣/碗仔翅/沙嗲

去 see's candies 買幾粒棉花糖朱古力.

不過而家最需要的是餓左好耐的大結局...

Anonymous said...

個食嘢治療法餐單都同我好似。
- 食兩球士多啤利哈根達斯雪糕或其他牌子玻蘿味雪糕
- 西多 (狂落maple syrups)
- 出前一丁加腸加餐肉加煎蛋,吃完要來一罐原味可樂 bingo
- 茶餐廳鮮茄牛肉飯炒底 (加煎蛋)
- 吃乾炒牛河 (狂落辣醬)
- 瘋狂食cheap cheap迴轉壽司 (例如:元氣) bingo
- 去世貿とん吉一次過食勻炸蝦/炸蠔/炸豬柳/炸豬扒
- 去皇后飯店食焗豬扒飯/俄國紅燴牛仔肉飯炒底 (一定要配羅宋湯) bingo

- 任何cheesecake,即使係sara,照殺
- 去太興燒味食叉鵝米/瀨加凍檸茶
- 同一堆好鍾意打邊爐的朋友去打個靚邊爐
- 自隊一大桶KFC,要原味唔辣加葡tart
- 去Outback/ tony romas食ribs
- 食一個Triple O的mushroom supreme combo(呢個可以下次試)
- 去太平館或天樂餐廳吃瑞士汁牛河加瑞士雞翼 bingo
- 狂掃街邊小食15分鐘:辣魚蛋/三寶/燒賣/炸大腸/碗仔翅/雞旦仔 bingo
- 食小龍包加酸辣湯

Anonymous said...

哇。 搞到我而家鬼甘肚餓。。

不過小心。 我試過食到消化不良入廠~

Anonymous said...

VPNs are designed to resist even direct hacks, and are used by many government
organizations and large companies to keep hackers or other
organizations from spying on private information. One of the most common uses for proxies on the internet today are to access social media networks like Facebook and My - Space.
Obtaining a paid proxy list could make every online experience secure,
safe, and definitely incredible.

Take a look at my web blog Options For Effortless proxies