7.11.2007

我愛加藤茶

第一次遇上加藤茶(加トちゃん;音:Kato Chan)是99年的4月,那時正值櫻花盛放,在下跟幾位同事到東京旅行。某日下午我在竹下通看見一個小檔,檔內的鐵架掛滿很多鎖匙扣及電話繩,而每個飾物上都會連上一個小公仔,那是一個日本典型阿伯,頭是半光的,架上一副很多圈圈的大近視眼鏡,還留有一撇鬍鬚,總之一副賤樣。再細看之下,發覺他有很多造型,時男時女,又古裝又時裝,又可以是獅子或者長頸鹿,又可以是自由神像或者巴黎鐵塔,形象百變過梅艷芳。初以為它只是個卡通人物,但後來從一個日本朋友中得知原來真有加藤茶其人的!

加藤茶原名加藤英文,53年出生於福島県福島市,高中未畢業已隻身到東京謀生。62年加入藝能界,連同高木ブー、仲本工事及志村健組成樂隊『The Drifter』(其後曾多次更換成員)。69年『The Drifter』更開始為TBS電視台主持綜合性節目『8時だョ!全員集合』,一做便26年,直至85年為止。全盛期為70年代,當時的收視每星期都高達30%,而加藤茶這個阿伯造型就是來自節目中的一個環節,至於甚麼時候出現這些副產品就不得而知。

自那年開始我便瘋狂愛上加藤茶,每趟到東京都會大量入貨:鎖匙扣、電話繩、Tee、袋、人形燒等等。另外最搞鬼的是日本每個地區都有各自的限量版加藤茶造型,例如:關東地區限定、北海道限定等等。日本人真是最懂搶掠消費者血汗金錢的一個民族,甚麼也可以『限定』,而我們只要見到『限定』兩個字便會乖乖地俾錢!

以下是我其中一些珍藏:

索繩布袋 5款電話繩
小蝴蝶造型
夏威夷土著造型
郊遊造型
暴走族造型
另外4款卡哇依造型

如果大家有興趣的話可以按這裡,這個網頁有很多加藤茶的資料啊!還有,如果大家在香港曾經見過加藤茶的蹤跡,麻煩通知在下。

18 comments:

Wordy said...

這個阿伯好搞野!

個布袋和小蝴蝶造型最正。通常在什麼類型店子可以找到?

Fun said...

我只在原宿竹下通見到囉...

響香港我就曾經喺以前銅鑼灣東角站(即現在的東角La Foret)既一間精品店見過有少量鎖匙扣同電話繩...

andy said...

我仲記得0個年同你0係竹下通去搵呢個加藤先生嘅電話繩, 第一次見到呢個公仔真係覺得好搞笑.

Wordy said...

Fun:
你淨係去東京?年內有一半機會去日本,但未必經東京囉 :p

Fun said...

很喜歡東京,百去不厭~~

02年去過北海道,但沒有見過加藤茶呢~~~

那麼你會到哪裡?

Wordy said...

option 1:
名古屋直上富山,立山黑部
a 松本、信州、名古屋走
b 長野、輕井澤、東京走

option 2:
福岡入,長崎(熊本)、廣島(岡山)、神戶、大阪走

去得成先算喇……

Fun said...

輕井澤是一個很不錯的地方~ 蠻浪漫的(我個人認為)~~

89年的時候去過福岡、長崎及鹿兒島.. 太遠久的事了~~ 那時候跟團去,ok悶~~

Wordy said...

鹿兒島(細個以為真係一個島 :p)太遠,又冇野玩,長崎係日本鎖國期間唯一對外開放既港口,洋風建築唔少(有睇頭過橫濱),而且我喜歡山城(所以對重慶印象唔錯)。去福岡只係 land 同食屋台。

鍾意《廣島之戀》,岡山有後樂園、神戶係村上春樹所說的「寧靜臨海的地方」,大阪係沒得選擇的終點站。

初秋去立山冇雪壁、黑部冇放水,但可以賞楓……

同意,但輕井澤最好有個伴去,唔關我事囉。

算喇,想下都已經開心架喇。

Fun said...

去鹿兒島可以一試熱沙玉,其他可以sikp~

其實去那裡都有個伴好啦~~

Anonymous said...

"其實去那裡都有個伴好啦~~ ".....So true. I go to Tokyo by myself like every other month and never thought I would get tired of it till my last trip 2 weeks ago.

Fun said...

係熱沙浴先啱~~

Wordy said...

有過伴,又冇左,之後有但搞出大頭佛。而家唔係冇,但狀態係「一期一會」……可能我唔應該有掛。

慢慢開始習慣一個人,睇見人地恩愛唔會酸溜溜,難講好定壞,唔再鑽牛角尖已經立地成佛喇 ^_^

Fun said...

我而家正處於零感情狀態,所以有時都急需膊頭一個架~~

一期一會..如果過得自己既絕對無問題啦~

"慢慢開始習慣一個人".. 在某d情況下我依然好怕見到一雙一對,例如:行citysuper個陣~~

Wordy said...

你有朋友,又活得幾坦然,已經好唔錯喇

唔敢諗過唔過到自己,一諗就毒發,好多野諗黎唔會有用,注定唔 work 亦會慢慢枯死。所以個腦一有異動就寫 blog(咪寫出幾十萬字囉,呵呵)

我都怕,但始終要面對既。你過時過節會大班自己人去 hea,我冇(結婚、拍拖、唔同類),就要學下自娛喇

Fun said...

但係朋友始終serve唔到情人既function.. 不過咁.. 有朋友點都係asset黎~~

你可以結集成書啦直情~~ 出年書展見!

如果大時大節連朋友都唔陪我.. 咁就真係~ :(

Wordy said...

有一堆 asset 好好架喇,話我被動好,悲觀好,而家冇力搵 lu

識得邊個嫌錢腥叫佢搵我喇,哈哈!年年都要去書展企下街,客串叫賣

過時過節儘量唔滾攪人,多數番工搵 d 野做下

Anonymous said...

加藤先生產品如果要買,你會破產喎,全日本都有地方限定版,好癲...

Anonymous said...

hermes outlet
off white
hermes outlet
jordan retro
hermes sale online
off-white
kyrie 8
hermes outlet
off white
palm angels hoodie