2.17.2010

求簽

從來很少求神問卜,
印象中.. 大概只得一次半次吧。
原因是.. umm.. 人總是想要啱聽說話,
好就顧之然開心,唔好啦喎..
又怕聽完個心戚住戚住!

不過當事情去到某一個地步,
好像沒法前進,攝在樽頸位的時候,
原來.. 求神也未嚐不是個安心的行為~

時:年初二
地:蓮花宮
人:我/解簽人

事業運簽文說..

我:六十八號簽問事業..
解:出生年月日?
我:xx年十月廿一..
解:(揭著書兼陣陣有詞) um.. 好吖今年.
我:真係?
解:係呀.. (一面在簽的背面寫著) 尤其係農曆六月,有貴人相助,事業運上升,掂架啦!
我:(一笑)

貴人!箭咀向上!yeah!

解:咁四十二號簽問咩呢?
我:姻.. 緣 (不知為何有少少淆底)

姻緣運簽文說..

解:(揭著書兼陣陣有詞.. 這一次揭了近三分鐘)
我:(緊張)
解:嘩..
我:.....
解:(一面在簽的背面寫著) 你過去個十年行既係“寡宿命”,即係你既感情路好崎嶇 (個“好”字是有落重音的),遇過既人恕我大膽啲講句.. 係非常之騎呢!
我:.....
解:男仔行寡宿命都好啲,女仔就真係好慘架!不過今年起你行庚午運,未來三年既姻緣都應該唔錯,尤其同夏、春人最有緣份,今年萌芽既姻緣應該結果有時架啦..
我:咁零九識落既點計?
解:如果仍係萌芽階段既係無問題,照去啦.. 不過,你係要就下人架喎..
我:哦.. 咁仲有咩可以做?
解:開心啲囉,會好架啦~
我:(心暗喜) 唔該師父.. 幾錢?
解:盛惠一百!
我:(即俾啦) 新年快樂..
解:心想事成!

嘩.. 有四個心心添

13 comments:

Phil Chan said...

Stick #42 - 有蓮見母

連求簽都有"蓮母"二字???

Fun said...

係呀 :)

naruto said...

兩枝都上簽,掂啦:)

恭喜哂呀

best actor said...

戥你開心。 :o)

CH Mak said...

得嘎喇你

Fun said...

upstair,

u up meh spring ar?!

Artman said...

咁你09年識落的人(們)見到呢篇可能都好開心喎..
祝你今年事業愛情皆掂個碌蔗!

Fun said...

呢d都係聽住先啦..

不過佢講好野就會安心d既~

:)

simuitim said...

恭喜恭喜
係時候喇你

Anonymous said...

What a piece of good news! Good luck to you!

路人甲 said...

恭喜啊

Little Squid said...

啲心心好cute!

Glam Junkie said...

great woh. good luck!