10.09.2008

The Legend of a Pop Queen

又一年..
10月10日..
阿梅.. 生日快樂..



文章連結:
回頭已是百年身
我們的傳奇女皇

6 comments:

Leo said...

到年底就是五年了!五周年,似乎很應該要做點甚麼!

阿梅開第一次演唱會那年我該還是小學生吧。那年我姐買了一張山頂的單人票去捧場,臨時有事去不了,結果她把票讓了給我。不知我們看的是不是同一場呢?

敝卜開頭的幾篇是零四年頭寫給阿梅的。十幾天寫了一萬字,現在時時還會想念她,但再也寫不出一樣的東西來了。



題外話:勳兄好靚聲噃!

Anonymous said...

當時只是小學三年級生的我, 嚷著父母給我買票, 當時來說是十分奢侈的事, 但愛我的爸最終買了兩張最平($30)的門票給媽媽帶我去看1985年12月31日梅艷芳盡顯光華演唱會第一場演出, 這是梅姐第一場紅館演唱會, 亦是我跟媽第一次踏足紅館. 還記得離開時迷了路呢!

不經不覺, 您離開了快五年了,心仍在痛!
祝您快樂!

Fun said...

to leo,

個次我好似係睇尾3個場~ 應該係86年1月1x號~ 哇小學生,咁我大好多~ :p

to ocean,

我諗而家佢應該係唔知邊度同家姐一齊唱緊歌架~ :)

Sergio Wong González said...

竟然播我都好鍾意既 "痴痴愛一次" ...超好聽

Leo said...

哈哈,諗真啲,係初初中至啱!

年紀係我細啲,但個樣就你細啲。係樣,唔係身!個身睇嚟你大我兩個碼!

Fun said...

to serge,
呢隻係我all times fav呀~

to leo,
咁即係話我肥者.......