3.03.2011

想王菲唱但應該唔會唱的10首廣東歌

聽晚王菲開騷啦喎,大家溫咗書未先?
話晒香港都是阿菲發跡的地方,
所以演唱會都會加插一堆廣東歌,安樂晒!

以下是10首我好想阿菲唱,但應該唔會唱嘅廣東歌,
希望最後會中三幾隻就好囉!

藉口 (89年) - 第一首喜歡王靖雯的作品。


巴黎塔尖 (90年) - 剪了一頭短髮企圖扮時尚的王靖雯很教人懷念!


又繼續等 (90年) - 開始唱R&B啦~


浪漫風暴 (92年) - 《Coming Home》中最愛是《把鎖匙投進信箱》,次選就是《浪漫風暴》。


不再兒嬉 (93年) – 當年覺得C.Y.Kong這個編曲驚世咁好聽!


請勿客氣 (93年) - 王靖雯加軟硬,so classic~


雨天沒有你 (93年) - 雨天沒有你並不是雨天,浪漫到呢..


夢遊 (94年) - 有騰雲駕霧之感!


曖昧 (96年) - “茶沒有喝光早變酸,從來未熱戀已相戀”,當年覺得很有意思的一句。


郵差 (99年) - “沒有你我的和弦,但有結尾伏線。黃葉遠飛這場宿命,最終只能講再見”解釋了我愛這首歌的原因

8 comments:

Wordy said...

佢自己話過好唔鍾意《曖昧》

TY said...

如果廣東歌, 我反而最喜歡"冷戰".

Little Squid said...

i like 尾班車 and 靜夜的單簧管

Jessica said...

I am going tomorrow! Excited!

naruto said...

佢都話好憎容易受傷的女人,話時話,如果唱哂你呢十隻,我又會去睇喎

Fun said...

wordy,
係呀,所以應該唔會唱啦~

TY,
會唱冷戰o既機會應該好過呢10首~

little squid,
尾班車 > 我都like ^^

naturo,
真係唱晒呢10首o既話要燒衣啦!

Karvitz said...

hmmm.... 她說不愛的那首,她就唱了!

Anonymous said...

她竟然唱了暧昧