3.28.2007

金草莓推介 - 森冤

爛片有兩類,第一類:由故事到導演、演員、甚至係個戲名,總之成個格局都擺明係爛嘅,呢類例子有 - 我愛醫家人!(主演 - 譚詠麟/李克勤) 第二類:表面睇完全係無事,導演ok、卡士唔削、故事有啲睇頭,呢類例子最近有 - 森冤!(主演 - 鄭伊健/舒淇/李彩華) 第一類爛片,首先我一定唔會買飛入場,就算有coupon唔駛錢都唔會諗。叫我睇譚詠麟同李克勤做戲,真係唔好去死! 第二類爛片,就比較tricky,真係耐唔時就會有一套咁既戲可以呃鬼我入場。 上星期六就因為有coupon所以就去咗睇『森冤』,心諗話晒都係彭氏兄弟既作品,衰極應該有個譜,點知...

故事講述城中有座神秘森林,周不時都有年青男女走入去自殺,但係好奇怪,警方往往都揾唔返啲屍體,亦因為咁而引起警方、科學家同傳媒三方面追查。 鄭伊健係植物學家,企圖用科學實驗證明植物係有情感性同記憶。舒淇係女探長,奉命喺上司退休前要查出喺呢個森林發生既一宗姦殺案。李彩華除咗係電視迷信節目主持之外,仲係鄭伊健既女友。

套戲前段都算ok,點知越講越牽強。例如:舒淇身為探長,一條『靚』都無,永遠都係一個人查案。用尖端科技引發大樹重組姦殺案情,其實即係鬼上身,同包公審烏盆係無分別,咁都可以將個疑犯入罪,會唔會兒戲咗啲呢?好啦,跟住到呀李彩華小姐喺森林失蹤,成隊攝製隊可以唔理走人然後得返鄭伊健一個人入去揾? 跟住劇情越玩越大,我心諗導演會點收科呢?最後就係得到由成個故仔既關鍵人物劉兆銘,亦即係森林既看更一五一十將謎底解開。原來神秘幽靈其實係外星人,外星人攞走自殺屍體既目的係做解剖,想知道點解人類會為情自殺。彭氏兄弟最後竟然要搬出呢一招『外星人』嚟解釋前面既舖排,真係一字記之曰:唉..

我真係好想知彭氏兄弟拍完呢齣戲之後自己有無由頭睇一次先呢?佢哋真係覺得ok?覺得啲觀眾會話好睇?咪玩啦..

唔該唔好成日話無人肯睇港產片啦,唔知衰仲喺度話人,作為觀眾既我咁樣俾人屈,會好激氣架!

8 comments:

Anonymous said...

仲有就係個泰國大茄警察咁嘅戲導演都收貨,梗係冇睇多次啦,否則一早 cut 咗啦﹗

唔明淇姐成日都比佢兩兄弟昆,見鬼2已經昆一次啦,又上當﹗﹗﹗

Anonymous said...

佢想玩樹海?講到套戲好似好低能...

Donald Kwan said...

第一類還有雀聖三之自摸三百番

Fun said...

to小奧,
唔明你意思添...

to donald,
講戲名既話,『我愛醫家人』衰d定係『雀聖三之自摸三百番 』呢吓?

Fun

F4 said...

一定係『我愛醫家人』衰d!
因為有騎呢孖寶 - 倫伯及克勤李.

Anonymous said...

唔怪之得睇到你眼冤。
食字完畢。

yanmaneee said...

reebok outlet
off white clothing
curry 6
michael kors outlet
timberlands
nike huarache
longchamp handbags
curry 5
yeezy boost
hermes belts for men

Unknown said...

replica bags lv replica hermes y0x42c1m64 replica bags and watches redirected here o6u25f2c68 luxury replica bags replica nappy bags try this r2j34y9z42 gucci replica replica bags wholesale